autopasaule.1w.lv

 


tiguan


Jaunais Tiguan

VW-Dīzelis: vecais nosaukums, jaunas tehnoloģijas Kaut arī uz pārsega rakstīts 2.0 TDI, veco sūkņa-sprauslas agregātu beidzot nomainījis Common-Rail agregāts. Jaunais un harmoniskais TDI, kura nosaukumu VW nolēmis paturēt nemainīgu, ir aprīkots ar 140 ZS un 320 NM griezes momentu pie 1750 apgr./min.

VW ar nelielu novēlošanos izlaida savu parketa džipu. Vai viņam ir kaut mazākās izredzes iekarot parketa džipu pircēju sirdis? Mēs salīdzinājām Tiguan ar vēl pieciem maziem kāpelētājiem.

Mūsdienās, aktīvās atpūtas parki ir kļuvuši ļoti iecienīti. Arvien vairāk cilvēki, kuriem ikdiena ir visai vienmuļa un garlaicīga, apmeklē šos parkus, kuros viņi var iztrakoties, lēkājot no viena koka uz otru. Iespējams, līdzīgu iemeslu dēļ, kompaktie apvidus auto iekaro arvien vairāk sirdis.

Šādu auto īpašniekiem ir iespēja izbēgt no ikdienas, viņu nelielajos apvidus auto, kuri izceļas ar savu izsmalcināto dizainu. Par cik šādi auto ir nedaudz augstāki par parastajiem vieglajiem auto un ir aprīkoti ar pilnpiedziņu, tieksme meklēt piedzīvojumus vadītāju nepamet pat pārvietojoties pa pilsētu. Arī Volkswagen ir nolēmis piedāvāt šādiem cilvēkiem piemērotu automašīnu – Tiguan. Atcerēsimies, kad VW izlaida Touran, kritiķi uzskatīja, ka VW lielo minivenu-bumu ir nogulējis un, ka viņiem vajadzēja līdzīgu auto izlaist daudz agrāk, lai gūtu kaut cik ievērojumus panākumus. Taču VW pierādīja pretējo, Touran iekaroja tirgu pavisam īsā laikā un izrādījās ievērojami pārāks par saviem konkurentiem. Vai ar Tiguan būs līdzīgi?

Virsbūve

Pirmajā testā viņš stāsies pretī līderim BMW X3 un vēl četriem konkurentiem, kuri Eiropā ir visnotaļ iecienīti.

VW ir tikai 4,43m garš, līdz ar to arī otrs īsākais aiz Toyota (4,40m) – Citroen ir par veseliem 22cm garāks. Neskatoties uz Tiguan nelielajiem izmēriem, tā salons ir fascinējoši plašs. Īpaši daudz vietas ir priekšā sēdošajiem, te pat BMW un Land Rover ir spiesti padoties VW. Arī aizmugurē sēdošajiem VW atveltījis daudz vietas, taču Citroen inženieri to spējuši nedaudz labāk.

Tiguan kokpits un salona ergonomija ir mantota no Golf Plus/Cross Golf: Priekšējie sēdekļi ir salīdzinoši zemi, savukārt aizmugurējie ir nedaudz augstāki. Aizmugurējie krēsli ar bīdāmi (tos var pārbīdīt par 16cm) un arī atzveltņu leņķis ir regulējams.

Tiguan sēdekļi ir vislabākie šajā testā, funkcionalitāte ir nevainojama un arī salona apdare un izmantotie materiāli ir ļoti kvalitatīvi. Taču viena lieta tomēr negatīvi iekrīt acīs: auto pārāk atgādina Golf Plus, Cross Golf un pat Touran. Diemžēl, arī pasažieri ir nesaprašanā – vai viņi atrodas minivenā, universālī vai apvidus auto.

X3 ir aprīkots ar jaunu, 177zs dīzeļa dzinēju, kurš ir ievērojami jaudīgāks par pārējiem dzinējiem šajā testā, taču mazāku dzinēju BMW nepiedāvā un bez X3 šis tests nav iedomājams, jo šis auto jau atkārtoti ir pārdotākais savas klases auto šajā gadā Vācijā.

Ar īpaši plašu salonu X3 neizceļas, taču šajā testā tas uzskatāms par vidēji lielu. Taču tas aprīkots ar patīkami stingriem priekšējiem sēdekļiem un arī aizmugurē sēdošie būs patīkami pārsteigti par ērtajiem sēdekļiem. Izstrādājot salona variabilitāti BMW inženieri ir noslinkojuši – neko vairāk, kā tikai nolaist aizmugurējos sēdekļus jums neizdosies variēt. Bez tam, X3 kravnesība ir pārāk niecīga šādas klases automašīnai (431kg). Mazāka kravnesība šajā testā ir tikai Nissan X-Trail - tā nepārsniedz 410kg.

4,65m garais un īpaši plašais Citroën C-Crooser, šajā testā pārstāv savus platformas brāļus Mitsubishi Outlander un Peugeot 4007.

Aizmugurējie sēdekļi ir bīdāmi un arī to atzveltņu leņķis ir regulējams. Citroën ir vienīgais šajā testā, kuram bagāžas nodalījuma grīdā ir paslēptas vēl divas sēdvietas. Taču šajos krēslos ieteicams sēdēt tikai bērniem līdz pamatskolas vecumam.

Kaut arī dažos tas izraisa izbrīnu, tomēr Land Rover ir viens no plašākajiem auto šajā testā un ir aprīkots ar ļoti ērtiem sēdekļiem. Par salona gaumīgumu, pašsaprotami, ka nevar teikt neko sliktu un arī automašīnas pārredzamība ir vienreizēja. Freelander kravnesība ir 585kg, līdzīgi kā Citroën.

Jaunā VW navigācijas sistēma VW ļaudis lepojas ar savu jauno navigācijas sistēmu. Un taisnība jau viņiem arī ir, jo pirmajos testos NAVI RNS 510 (pa 2475 EUR) ieguva ļoti labus rezultātus. Navigācija aprīkota ar 30 GB cieto disku, TOUCHSCREEN un atpakaļ skata kameru. Bez tam, tā ir ļoti parocīga, ātri reaģē un ir apveltīta ar lielisku grafiku.

Komentāri (0)  |  2010-12-01 03:49  |  Skatīts: 3788x         Ieteikt draugiem       TweetMe
- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ