Jaunu auto pārdošanas apjomi krītas ne tikai Latvijā, bet arī daudzviet citur pasaulē, taču Ženēvas autošovs ir kļuvis par vietu, kur ražotāji cenšas īstenot pretuzbrukumu depresīvajām tirgus izaugsmes prognozēm, nākot klajā ar desmitiem jaunu modeļu.
Tiek prognozēts, ka Rietumeiropā šogad tiks pārdots par vismaz miljons automašīnām mazāk nekā pērn, tāpēc lielākā daļa ražotāju Ženēvā startē ar salīdzinoši vienkāršiem, „ejošiem” modeļiem, pretstatā tai eksotikai ar jaudīgajiem dzinējiem, kas šeit bija redzama vēl pirms pāris gadiem.
Ženēvas autošovā paredzētas vairāk nekā 30 jaunu modeļu debijas, turklāt daudzi no šiem auto būs attiecīgo ražotāju potenciālie bestselleri – kā, piemēram, jaunais 5.sērijas BMW, Ford Focus un Opel Meriva.
80. Ženēvas autošovs arī iezīmē brīdi, kad „zaļie auto” jau kļuvuši par ikdienu. Hibrīddzinēji un elektroauto vairs nav nekāds brīnums – lielākā daļa ražotāju piedāvā automašīnas ar alternatīviem jaudas avotiem – tai skaitā Audi A8, Porsche Cayenne un VW Touareg. Pat Ferrari Ženēvai ir sagatavojuši 599 modeļa hibrīdversiju.